Cum se croseteaza

Descrierea lucrării croşetate
Denumirea articolului Botoşei croşetaţi

Cantitatea de fir de croşetat 35 gr roz
10 gr lucios

Lungimea fir / 100 gr 300 m roz
480 m lucios

Compoziţie 100% lană roz
100% acril lucios

Instrumente croşetă nr. 4 mm

Alte materiale utilizate –

Gradul de compexitate mediu

Descrierea succintă a articolului Lungimea tălpii 12 cm
Lăţimea tălpii 6,5 cm
Mărimea modelului de botoşei prezentat corespunde vîrstei copiilor de 1-2 ani.

Destinaţia Pentru copii de orice vîrstă.
Modalitatea de confecţionare (succint)

se formează primul ochi flexibil;
din acest ochi se croşetează 12 picioruşe înalte;
apoi din fiecare picioruş înalt se croşetează pe cerc cîte 2 picioruşe înalte;

din fiecare ochi croşetăm cîte un picioruş înalt şi în mod similar croşetăm pe cerc lungimea necesară (în cazul meu 6 cm )

apoi din 20 de picioruşe înalte se croşetează pe linie picioruşe înalte încă 6 cm, după care unim talpa botoşelului cu picioruşe alunecate;
partea de sus a botoşelului se croşetează cu un rînd de picioruşe scurte;
următorul rînd din fiecare al doilea ochi se croşetează picioruşe înalte despărţite de ochiuri de lanţ, apoi se mai croşetează un rînd de picioruşe scurte;
în ultimul rînd din primul ochi se croşetează trei picioruşe înalte despărţite între ele de ochiuri de lanţ, apoi se mai formează un ochi de lanţ şi peste un ochi croşetăm un picioruş scurt, după care iar croşetăm un ochi de lanţ, în mod similar croşetăm tot rîndul;
se croşetează floarea şi şiretul .sursa

TUTORIALE VIDEO

crosetat modele,crosetat incepatori,crosetat scheme,crosetat manual,modele crosetate,crosetat flori,
tricotat,lucru de mana,

About kubik

afaceri cu bani putini

Posted on Ianuarie 7, 2013, in crosetat flori, crosetat incepatori, crosetat manual, crosetat modele, crosetat scheme, lucru de mana, modele crosetate, tricotat. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: